GB bij Winsum op de kaart

Afgelopen zaterdag vond in Winsum de manifestatie ‘Winsum op de kaart‘ plaats. Van Gemeentebelangen bezochten Lute Pen en Kees Arendz dit evenement waarbij ondernemers, verenigingen en inwoners lieten zien hoe actief en veelzijdig Winsum is.

Lute Pen (links) en Kees Arendz (rechts)

Om 11:00 uur vond de opening plaats waarbij ook de vier (loco)burgemeesters aanwezig waren. Lute en Kees hebben met een behoorlijk aantal inwoners van Winsum gesproken en zijn ze (letterlijk) bij de bedrijven Friamco Recoma, Miedema, Vadeko, Koning Fourages & Koning Kwaliteit Bouw en Greidanus naar binnen gefietst.

Al met al een erg interessante dag waarbij wij een goed beeld hebben gekregen van Winsum en hopelijk Winsum een goed beeld van Gemeentebelangen.

Bron foto: Jildou Piersma fotografie