Laatste dag voor Lute Pen als Wethouder in Menameradiel

(V.l.n.r.: Douwe Hiemstra, Kees Arendz, Piet Drost, Anita Mast, Lute Pen en Willem Roersma)

Vandaag was de laatste werkdag voor Lute Pen. Voor Gemeentebelangen Menaldumadeel is Lute 7 jaar raadslid geweest en 17 jaar wethouder in gemeente Menameradiel.

Over enkele dagen valt het doek voor deze gemeente. Per 1 januari a.s. gaan we verder in gemeente Waadhoeke, zoals u weet.

Een aantal bestuurs- en raadsleden van Gemeentebelangen Menaldumadeel kwam nog één keer bij de wethouder op de koffie om even later met elkaar de deur van het gemeentekantoor achter hem te sluiten.

Ook vanaf deze plek danken we Lute voor zijn jarenlange inzet voor gemeente Menameradiel en Gemeentebelangen Menaldumadeel.

Fractievoorzitter Piet Drost overhandigt wethouder Pen een presentje als dank voor zijn jarenlange inzet voor de gemeente en de partij.